Aktuality | Naše firma | Kontakt | Nákupní řád | Reklamační řád | Ztráta hesla
Přihlášení | Registrace
Položek: 0
Cena: 0 Kč
Nákupní košík

Zaregistrujte se a získejte 2% slevu na veškeré zboží!

Akumulátorová čtyřkolka homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Motor 2200 W.
Katalogové číslo: HECHT59399BLUE
Dostupnost: 4-7 dní
Zásoba: -1 v ext. skladě

Doprava zdarma
 Po registraci: 68590 Kč

69990 Kč
cena vč. DPH
ks   


Kliknutím zobrazíte obrázek

Výhody



  • homologace pro provoz na silnici

  • kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná, terenního vzhledu

  • silný a výkonný elektromotor připojený přímo na pohonnou nápravu, není zde řetěz ani kardanová hřídel, minimální údržba

  • redukce

  • čtyřkolka je automatická, řadí se pouze vpřed nebo vzad

  • velká kola, moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití

  • vícestupňové nastavení tuhosti tlumiče

  • aretace brzdy pro stav zabržděno

  • kvalitní terenní pneumatiky

  • 2“ tažné zařízení, pro připojení přívěsného vozíku

  • díky tichému a ekologickému elektromotoru, můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoli např. jít s dětmi na procházku do parku, kam z benzínovou čtyřkolku nemůžete

HECHT 59399 je akumulátorová čtyřkola s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Lze registrovat jako běžné vozidlo a s patřičným technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením provozovat i na silnici. Čtyřkolka se tak může stát úsporným a ekologickým dopravním prostředkem do zaměstnání poslouží při cestě na nákup apod.. Stejně dobře však poslouží i při práci v zahradě.


Vybavena je bezklíčkovou spínací skříňkou. Namísto klíčku slouží dálkový ovladač, v jehož přítomnosti se čtyřkolka aktivuje. Bez něho elektronika nesepne. Ovladačem se zároveň aktivuje nebo deaktivuje alarm. Pro přepravu menšího nákladu nebo nákupu lze použít přední a zadní nosič, stroj je vybaven i tažným zařízením (koulí) pro tažení přívěsných vozíků.


Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu, nebo při přepravě. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani redukce, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišďujícím dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat.



Doporučené příslušenství (0)
Náhradní díly (0)
Zádné doporučené příslušenství
Informace